میـ خانهـ نشینـیـ هایمـ

تبلیغاتــــ advertising

آخرین مطالب سایت میـ خانهـ نشینـیـ هایمـ


سپاهان درب
German cops arrest two Chinese tourists for making Nazi salute outside Parliament
هشت اتفاق تاریخی مهم کریسمس
As America Comes Apart, Robert Mueller’s Closing In on Donald Trump

۲۷۶ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

آمار اداره خدمات کالاهای فدرال روسیه نشان می دهد تبادلات تجاری بین روسیه و ایالات متحده در بازه زمانی ژانویه تا می به ۸.۷ میلیارد دلار رسید که نسبت به سال قبل رشدی ۲۴.۶ درصدی داشته است.

شهر سالزبورگ که در آلمانی زالتسبورگ تلفظ می‌شود، چهارمین شهر بزرگ اتریش و مرکز ایالت زالتسبورگ در غرب اتریش است که در کناره‌های رودخانه زالتساخ و مرزهای شمالی کوه‌های آلپ قرارداد. سالزبورگ به واسطه حضور دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی مشهور است اما علاوه بر این به واسطه سابقه تاریخی، معماری متفاوت و جذابیت های بصری دارد که توریست ها را به این شهر می‌کشاند. اولین اقامت در زالتسبورگ به حدود ۵ قرن ق. م به حدود دوره سلت‌ها برمی گردد. این شهر در قرن ۱۴ میلادی از باواریا اعلام استقلال کرد. در سال ۱۹۱۸ بعد از جنگ جهانی اول و فروپاشی امپراطوری اتریش-مجارستان بخش از آلمان-اتریش جدید شد و بخش آلمانی زبان آن موقع اتریش را نمایندگی می‌کرد. در سال ۱۹۱۹ و پس از معاهده ورسای جمهوری نخست اتریش جایگزین آن شد.

یک منبع لبنانی اعلام کرد که مسئول جبهه النصره در قلمون با دلایل شخصی و بر اساس منافعش، در حال ماجراجویی در نبردی است که شکست آنها در آن حتمی است.

آلمان سفیر ترکیه را به خاطر بازداشت ۶ فعال حقوق بشر که به گفته ترکیه یکی از آنها با یک سازمان ترورییستی در ارتباط است، احضار کرد.

بخش «نگاه شما» برای ارائه و معرفی «نگاه» مخاطبان «تابناک» به همه موضوعات است .هر مخاطب «تابناک» می تواند با مد نظر قرار دادن شرایط همکاری با این بخش، «نگاه» خود را به آدرس های زیر ارسال کند تا در معرض دید و داوری دیگر مخاطبان قرار گیرد. آدرس ایمیل: negaheshoma@tabnak.ir و یا آدرس تلگرام: www_tabnak_ir@

ملاله یوسف‌زی از رفتار چین در مواجه با لیو شیائوبو، برنده جایزه صلح که در حبس از سرطان ریه درگذشت انتقاد کرده و آن را محکوم کرد.

نتایج تازه ترین نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد اکثر مردم آمریکا از حضور توئیتری ترامپ ناراضی‌اند.

رئیس جمهور آمریکا در حساب شخصی خود در توئیتر اعلام کرد که جمهوری خواهان باید به قولی که داده اند، پایبند باشند.

مدیر خدمات فدرال همکاری های فنی نظامی روسیه، از نهایی شدن تحویل جنگنده میگ به صربستان تا پایان سال جاری میلادی خبر داد.

بانک مرکزی با صدور بخشنامه‌ای بر رعایت مقررات در صدور دسته چک تاکید و اعلام کرد: بانک‌ها در برابر خسارت‌های ناشی از چک بلامحل مسئولند.

صفحات سایت
i> http://pnuna.avaxblog.com/
  • http://wp-theme.avaxblog.com/
  • http://niushaschool.avaxblog.com/
  • http://miiniikatahamii.avaxblog.com/
  • http://sheydaw-amirhoseiwn.avaxblog.com/
  • http://akhbar-irani.avaxblog.com/
  • http://tanzimekhanevadeh.avaxblog.com/